rata już od: 49800 zł netto |
Samochód | Używane |
Segment (typ) | Miejskie / małe |
Przebieg | 69511km |
Typ paliwa | Elektryczny |
Rok produkcji | 2014 |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | FWD |
Kolor nadwozia | Biały |
Kolor tapicerki | Beżowy |
Liczba drzwi | 4 |
Liczba siedzeń | 4 |
BMW zbudowało samochód, który nic nie udaje. Miał być oszczędny i nowoczesny, i robi te dwie rzeczy w perfekcyjny sposób, nie wykraczając za daleko w rewiry narzucającej się spektakularności, tak dobrze znanej BMW i kochanej przez wszystkich. W i3 nie ma pretensjonalności, za którą uwielbiamy bawarską markę. Pewność siebie, która tłusto kapie ze wszystkich samochodów BMW od lat, tutaj została zamieniona bez straty na inne czynniki, które przyciągają do tego samochodu jak magnes neodymowy.
Trudno się zorientować kiedy rozpędzasz się do 100 km/h i szybciej. I3 jest piorunująco szybkie. W obecnych czasach to jednak nie sztuka — w dobie rozdmuchanych turbosprężarkami małolitrażowych silników każde auto jest w miarę żwawe. BMW i3 różni od wszystkich downsizingowych narwańców to, że przy miejskich prędkościach, pedał przyspieszenia katapultuje 170 końmi ten wóz naprzód z dowolnego pułapu prędkościomierza. Jedziesz 60 km/h i nagle chcesz gwałtownie wyrwać naprzód? Nie ma sprawy. I3 spełnia wszelkie życzenia wyrażane prawą stopą. Oczywiście granicą jest prędkość maksymalna, która wynosi 150 km/h.
BMW i3 jest w stanie utrzeć w mieście nosa niejednemu sportowcowi z przerośniętymi felgami, wydechem i ego. I zrobi to w pełnej ciszy. Doceni to każdy, kto mieszka w mieście przy ruchliwej ulicy.
Realny zasięg BMW i3 bez spalinowego range extendera to około 210 km. To wystarczy by komfortowo poruszać się po mieście i przedmieściach bez trzymania ciągle z tyłu głowy myśli, że zaraz trzeba zjeżdżać na czasochłonne ładowanie. 210 km to już ta wartość, która daje normalnie żyć z samochodem elektrycznym. Co ciekawe, BMW oprócz zasięgu dla dwóch cykli standaryzowanych, podaje na swojej stronie wartość zmierzoną w praktyce. Wynosi ona 10 km mniej, niż wynika z mojego testu.
Wartością dodaną, którą otrzymujemy wraz z dobrodziejstwem napędu elektrycznego, jest doskonałe prowadzenie. Możecie się zastanawiać jak to możliwe, skoro samochód został postawiony na przerośniętych kołach od taczki, a jego nadwozie ma proporcje autobusu piętrowego. W praktyce połączenie lekkiej karoserii z kompozytu z nisko osadzonymi akumulatorami i zespołem napędowym sprawiają, że i3 zachowuje się trochę jak żeglarski kieliszek. Jest wysokie, ale niewywracane. Trzyma się bardzo dobrze i daje się poprowadzić ze sprawnością stosowną do oferowanych przyspieszeń.
Chcesz poznać inną konfigurację oferty finansowania lub specyfikacji , zadzwoń lub umów się na prezentację online samochodu, modelu, wyposażenia. Ofertę dostosujemy potrzeb Twoich firmy podczas rozmowy. Wyliczymy co jest bardziej opłacalne leasing vs wynajem długoterminowy a może leasing vs kredyt?
Obsługujemy Całą Polskę!
Codziennie zamieszczamy nowe oferty bezpośrednio od dealerów z całej Polski w atrakcyjnych rabatach cenowych zajrzyj do zakładki AUTO-BAZA.
Szukasz innego modelu samochodu?
Zapraszam do wypełnienia formularza kontaktowego lub kontaktu pod nr tel. 698 000 207
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Jeśli chciałbyś zadać pytanie naszemu ekspertowi, jesteś zainteresowany ofertą leasingu lub kredytu, chiałbyś podzielić się opinią na temat współpracy z naszą firmą, masz uwagi dotyczące naszej strony www – prosimy o wypełnienie oraz przesłanie poniższego formularza.